Etkinlikler

Genel Bilgi

Öğrenci Toplulukları Üniversite bünyesinde ön lisans ve lisans düzeyinde öğrencilerin ders dışındaki zamanlarda bir araya gelerek oluşturdukları belirli bir amaç ve hedef doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal, sosyal, spor, eğitim, sağlık vb. alanlarda planlı ve programlı faaliyetlerde bulunan gruplardır. Sizler de bilgi ve yetkinliklerinize uygun alanlarda faaliyet gösteren bir topluluğa üye olabilir, öğrencilik dönemiz boyunca kişisel gelişiminizde faydalı ve verimli sonuçlar doğuracak, bilgi, görgü ve deneyim kazanarak öğrencilik sonrası hayatınıza katkıda bulunacak çalışmalarda yer alabilirsiniz.


Üniversitemiz öğrenci toplulukları, Öğrenci Toplulukları Koordinatörlüğü’ne bağlı olarak Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösterirler. 


TOPLULUKLARIN KURULUŞ AŞAMALARI

Bir Öğrenci Topluluğunun/kulübünün kurulabilmesi için; en az 25 (yirmibeş) Siirt Üniversitesi öğrencisinin, Daire Başkanlığı aracılığı ile Öğrenci Toplulukları Koordinatörüne yazılı olarak başvurması gerekir.

Başvuru dilekçesine; kulübün amacı, etkinlik alanları, çalışma esasları ile iç işleyişini düzenleyen ve bu yönergeye uygun olarak hazırlanan Topluluk Tüzüğünü, geçici Yönetim Kurulu ve kurucu üyelerin kimlik bilgileri ile belirleyecekleri akademik danışmanın yazılı beyanı eklenir.

Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, dilekçe ve eklerini bu yönergeye göre inceledikten sonra Öğrenci Kulüpleri Koordinatörüne sevk eder.

Öğrenci Kulüpleri Koordinatörü; dilekçe, tüzük ve diğer belgeleri değerlendirerek (gerek görürse değerlendirmenin sonucunun yazıldığı bir raporla) Rektörlüğe sunar. Rektörlük başvuru ile ilgili cevabını, Öğrenci Kulüpleri Koordinatörü aracılığıyla Daire Başkanlığına bildirir.

Öğrenci toplulukları/kulüpleri Rektörün onayı ile hukuken kurulur. Sorumlu Öğretim Elemanı da bu izin ile birlikte atanır. Rektörlük onayından geçtikten ve Sorumlu Öğretim Elemanına Öğrenci Topluluğunun kurulmasına izin verildiğinin bildirilmesinden sonra, Öğrenci Topluluğu etkinliklerine başlayabilir.

Rektör, etkinlik konusunu onaylamadığı kulüplerin kuruluşuna izin vermeme hakkına sahiptir.

Öğrenci Toplulukları/Kulüpleri, kuruluş izni tarihinden itibaren en geç 4 hafta içerisinde ilk Genel Kurul toplantısını yapar, Yönetim ve Denetleme Kurulunu seçer. İlk Genel Kurul, en az on beş kurucu üyenin katılımı ile toplanır. Seçilen Topluluk Kurulları, Daire Başkanlığına sunulur.


TÜZÜK

Her topluluk kendi tüzüğünü hazırlar. Bu tüzükler çerçeve yönergeye aykırı hükümler içeremez. Topluluk tüzüğünde;

- Topluluğun adı ve adresi,

- Topluluğun amacı ve bu amacın gerçekleştirilmesine yönelik yapılacak çalışmalar ve etkinlik alanları,

- Topluluk kurucularının adı, soyadı, kayıtlı oldukları fakülte / yüksekokul, bölüm / program, öğrenci numaraları,

- Topluluğa üye olma, üyelikten çıkma ve çıkarılma koşulları,

- Topluluk yönetim ve denetim kurulunun başkanı ve üyelerinin seçimi, görev ve yetkileri, yönetim kurulu asil ve yedek üye sayısı, toplanma, karar alma usul ve şekilleri,

- Sponsorluk usul ve esasları,

- Tüzüğün ne şekilde değiştirileceği, hususlarının belirtilmesi zorunludur.

 

ÜYELİK

Üniversitenin fakülte ve yüksekokullarında, ön lisans ve lisans düzeyinde öğrenimlerini sürdüren her öğrenci, bir veya birden fazla topluluğa üye olma hakkına sahiptir. Ancak, birden fazla topluluğun yönetim kuruluna seçilemez ve görev alamazlar.

Öğrenciler üyelik başvurularını ilgili kulübe, eğitim-öğretim yılı içerisinde yapar. Üyeliğe kabul konusunda, topluluğun Yönetim Kuruluna sunulacak öğrenci belgesi üyelik için tek ve yeter şarttır. 

Üyelikler, mezuniyet ve ilişik kesme durumları dışında her yıl yeniden güncellenerek devam ettirilir.

Üyeliğe kabul konusunda yönetim kurulu yetkili olup, somut bir belge ve/veya bilgiye dayanmaksızın başvurular reddedilemez.

Başvuruların, üye kayıt defterine kaydedilmesi ile üyeliğe kabul süreci sonuçlanır.

Siirt Üniversitesi dışındaki kişiler kulübe üye olamazlar, ancak ihtiyaca göre üniversite dışından çalıştırıcı, eğitimci vb. kişiler Kulüp Yönetim Kurulunun teklifi ve Öğrenci Kulüpleri Koordinatörünün onayı ile görevlendirilip çalışmalara katılabilirler.

Üyeler, Öğrenci Topluluğunun her etkinliğine katılmak hakkına sahiptir ve Öğrenci Topluluğuna ve diğer üyelere yardım etmekle yükümlüdürler.

 

ÜYELİKTEN ÇIKMA VE ÇIKARILMA

Üyelikten çıkarılma, kulüp yönetim kurulunun çoğunluk kararı ile gerçekleşir.

Üyenin istifa dilekçesi, yönetim kurulu tarafından karara bağlanır.

Her üye, neden göstermeksizin ve önceden bildirmeksizin üyelikten ayrılma hakkına sahiptir.

Topluluktan ayrılmak isteyen öğrenciler, yönetim kuruluna dilekçe ile başvurduklarında üyelikleri sona erer.

Mezun olan öğrencilerin, herhangi bir nedenle üniversiteden ilişiği kesilenlerin veya kaydını donduranların üyelikleri kendiliğinden düşer.

Topluluk amacına aykırı hareket eden, etkinliklere katılmayan ya da engelleyen üyeler, Yönetim Kurulu kararı ile topluluktan çıkartılabilir.

 

TOPLULUK ORGANLARI

Öğrenci Topluluğunun Kulüplerin zorunlu organları; Genel Kurul, Yönetim Kurulu ve Denetim Kuruludur. Zorunlu organlar dışında, işbölümü esasına dayalı organlar, alt birimler, kollar veya koordinatörlükler oluşturulabilir. Ancak, Genel Kurula ait yetkiler bu birimlere devredilemez. Kurullar, en az üye tam sayısının salt çoğunluğuyla toplanır ve katılanların salt çoğunluğuyla karar alınır.

a) Genel Kurul

Topluluk/Kulüp Genel Kurulu, kayıtlı tüm üyelerden oluşur.

Toplantı yapmak sureti ile karar alınır. Her üyenin Genel Kurulda bir oy hakkı vardır ve oyunu bizzat kullanır

Genel Kurul, eğitim ve öğretim yılının (akademik takvime göre) ilk dört haftası içinde ve son dört haftasında olmak üzere yılda 2 (iki) kere, üyelerin en az yarısından bir fazlasının katılımı ile toplanır.

Genel Kurul, Yönetim Kurulu veya Sorumlu Öğretim Elemanının çağrısı ile toplanır. Çağrı Genel Kurul toplantısı olarak belirlenen tarihten bir hafta önce üyelere yazı ile bildirilerek yada Sorumlu Öğretim Elemanının onayı ile ilanen yapılabilir. İlan kolayca görülebilecek yerlere asılır.

İlk toplantıda çoğunluk sağlanamadığı takdirde ikinci toplantı; bir hafta sonra çoğunluk aranmaksızın yapılır.

Genel kurul, Akademik Danışman ile Daire Başkanlığı temsilcisinin gözetiminde, üyeler arasından seçilen bir başkan ve iki kâtip üyeden oluşturulan Divan Heyeti tarafından yönetilir. Genel kurulda oylamalar, yönetim ve denetim kurulu seçimi dışında el kaldırmak suretiyle açık oy sistemiyle yapılır.

Toplantıya katılan üyelerin yarısından bir fazla sayı ile karar alınabilir.

Sorumlu Öğretim Elemanı Genel Kurul toplantısına katılır ancak oy hakkı yoktur. Genel Kurulda gözlemci olarak bulunur.

Genel Kurul Toplantılarında Daire Başkanlığı, temsilci/gözlemci bulundurmak zorundadır.

Genel Kurul toplantısının yapılıp yapılamadığı ve alınan kararlar, Sorumlu Öğretim Elemanı onayı ile Daire Başkanlığı aracılığıyla Öğrenci Toplulukları Koordinatörüne rapor halinde sunulur.

Olağanüstü genel kurul toplantısı ise, yönetim kurulunun önerisi veya kayıtlı üyelerinin 1/3’ünün yazılı isteği üzerine yapılır. Ancak gerekli görüldüğü durumlarda Öğrenci Toplulukları Koordinatörü de Olağanüstü Genel Kurul toplantısına çağırabilir.

Olağanüstü toplantılar bir hafta öncesinden ilanen duyurulur.

Genel Kurulun Görev ve Yetkileri

- Her akademik yıl için Yönetim Kurulu ile Denetleme Kurullarının asil ve yedek üyelerini gizli oy ile seçmek,

- Yönetim ve Denetim Kurullarının raporlarını görüşmek, onaylamak ve Yönetim Kurulunu ibra etmek,

- Genel kurul Topluluğun tüzük ve yönetmeliğini onaylamak, değişiklik önerilerini görüşüp karara bağlamak. Öğrenim yılı başında etkinlik raporlarını onaylamak. Öğrenim yılı sonunda ise, topluluğun dönem sonu raporunu, gelir gider çizelgesini ve Denetleme Kurulunun raporlarını incelemek, karara bağlamak.

- Öğrenci Topluluğunun etkinliklerini belirlemek ve bu konuda Yönetim Kuruluna yetki vermek.

- Yönetim Kuruluna verilmemiş diğer görevleri yerine getirmek.

 

b) Yönetim Kurulu:

Her akademik yılın ilk Genel Kurul toplantısında, Genel Kurul tarafından üyeler içerisinden oy çokluğu ile seçilen bir başkan, bir başkan yardımcısı, bir sekreter ve iki üye olmak üzere toplam beş asil üyeden oluşur. Asil üye sayısı kadar da (5) yedek üye seçilir.

Yönetim kurulu 1 yıl için seçilir.

Yönetim kurulu seçimi için önce adaylar belirlenir, daha sonra her genel kurul üyesi 5 asil yönetim kurulu üyesinin adlarını ve soyadlarını yazdığı mühürlü oy pusulasını sandığa atarak gizli oy kullanır. Oyların tasnifi alenidir. En çok oy alan adaydan başlayarak 5 asil üye, daha sonra ise 5 yedek üye tespit edilir. Eğer yedek üyelerin tamamlanması için yeterli aday mevcut değil ise eksik kalan yedek üyeler için aynı seçim süreci tekrar edilir.

Daha sonra Yönetim Kurulu, ilk toplantısında asil üyeler arasından; Başkan, Başkan Yardımcısı ve Topluluk Sekreterini seçer. Seçimler alacakları karara göre gizli veya açık yapılabilir.

Herhangi bir disiplin cezası almamış ve ilgili bölüm veya programın öngördüğü normal eğitim ve öğretim süresini aşmamış her öğrenci yönetim kurulu üyeliği için aday olabilir. Herhangi bir disiplin cezası alan öğrencinin yönetim kurulu üyeliği düşer.

Başkan; topluluğun her türlü karar ve yürütme işinden sorumludur. Topluluk başkanı en fazla iki kez seçilebilir. Başkan Yardımcısı Başkanın bulunmadığı durumlarda Yönetim Kurulu’na başkanlık eder. Topluluk sekreteri ise, Genel üye toplantısı ve Yönetim Kurulu toplantısında rapor tutar, alınan kararları hazırladığı raporları tüm üyelere bildirir, basın yayın ile iletişimi sağlar. Ayrıca üye kayıt, karar ve gelen-giden evrak defterlerini tutar, seçim sonuçlarını bir hafta içinde tutanakla birlikte Akademik Danışmana iletir.

Bir öğrenci, birden fazla Öğrenci Topluluğunda Yönetim Kurulu üyesi olamaz.

Yönetim Kurulunun Görev ve Yetkileri

- Yönetim Kurulu Topluluğun tüm parasal işlerini yürütmek, evrak ve kayıtları usulüne uygun ve düzenli olarak tutmak.

- Genel Kurulu toplantıya çağırmak.

- Genel Kurul toplantılarının gün, saat ve yerini belirlemek, toplantı kararlarını Karar Defterine işlemek ve Akademik Danışmanın üst yazısı ekinde Daire Başkanlığına iletmek.

- Genel Kurulda alınan kararları üyelere ve ilgili birimlere duyurmak ve bunları uygulamak.

- Yeni üye kabulü, üyeliklerin güncellenmesi ve üyelikten çıkarılma işlemlerini yürütmek,

- Kulübün gelir ve gider hesaplarına ilişkin işlemleri yapmak, gelecek döneme ait bütçeyi hazırlayarak Genel Kurula sunmak,

- Koordinatörün sorumluluğunda topluluk faaliyetlerinin amacına uygun olarak gerçekleştirilmesini sağlamak,

- Kulüplerle ilgili Daire Başkanlığı tarafından onaylanan tüm defterleri tutmak,

- Sorumlu Öğretim Elemanı ile koordinasyonu gerçekleştirmek.

- Kulüp işleyişinde akademik danışmanın yavaşlatıcı olması durumunda Öğrenci Kulüpleri Koordinatörünü bilgilendirmek,

- Topluluğun yapacağı etkinlikler için, Akademik Danışmanının onayı ve Başkanın yazılı başvurusu ile Rektörlükten izin almak.

- Topluluğun kullanımına tahsis edilmiş mekân, alan, saha, salon ve tesisler ile araç ve gereçlerin amacına uygun olarak kullanılmasından ve denetlenmesinden sorumlu olmak.

- Topluluklar kullanacakları yerler için Rektörlükten izin alırlar. Ancak bu yerlerin topluluk amaçlarına uygun olarak kullanımından ve denetlenmesinden Yönetim Kurulları sorumludur.

- Yönetim Kurulu değişikliği söz konusu olduğunda, Divan Heyeti huzurunda genel kurul tarafından seçilen yeni yönetim kuruluna defterleri devretmek.

c) Denetleme Kurulu:

Denetleme Kurulu, her akademik yılın ilk Genel Kurul toplantısında Genel Kurul tarafından gizli oy, açık tasnif ile seçilen üç asıl ve üç yedek üyeden oluşur.

Denetleme Kurulu, kulübün evrak, defter ve demirbaşlarını, harcama ve faaliyetlerini denetler. Denetleme raporu hazırlar ve Genel Kurula sunar.

Topluluğun bütçe ve hesap işlemleri ile ilgili defter ve belgeleri her öğrenim dönemi sonunda inceler, sonuç ve önerilerini topluluk Yönetim Kuruluna bir raporla bildirir.

Topluluk Yönetim Kurulu tarafından düzenlenen bir sonraki öğrenim dönemine ilişkin programın ve bütçenin görüşüleceği toplantıda hazır bulunarak önerilerini bildirir.

Satın alınan eşyanın Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisine kaydettirilmesini sağlar.

 

AKADEMİK DANIŞMAN

Her topluluk, kuruluş müracaatında, akademik danışmanlığını üstlenecek bir öğretim elemanı adı bildirir. Akademik Danışman, (önerilen bu isim de dikkate alınarak) Üniversite öğretim elemanları arasından Rektörlükçe belirlenir.

Akademik danışman, kulübün her türlü faaliyetine katılmak, görüş belirtmek ve lüzumu halinde uyarılarda bulunmak haklarına sahiptir.

Akademik danışman, kulübün kurullarına üye seçimi ile kurul içindeki seçimlerin usulüne uygun yapılmasından sorumludur.

Genel Kurul toplantıları, Akademik danışmanın katılımı ile yapılır.

Akademik Danışmanın Görevleri;

- Yönergenin amacının gerçekleşmesini sağlayacak biçimde, kurulacak olan öğrenci topluluklarıyla ilgili tüzük ve çalışma programlarının hazırlanmasına yardımcı olur.

- Yönergede belirtilen genel ilkeler çerçevesinde, topluluk çalışmalarını denetler ve bunların yürütülmesine yardımcı olur.

- Topluluğun ihtiyaçlarına göre bütçe hazırlığına yardımcı olur, Üniversitenin para, araç gereç ve diğer imkânlarından yararlanmaları için gerekli yönetimsel girişimlerde bulunur.

- Yönetim Kurulunun çalışmalarını ve karar defteri tutmasını denetlerler.

- Rektörlük veya Topluluk Koordinatörü tarafından düzenlenecek, Akademik Danışman Toplantılarına katılarak topluluklar arasında anlayış ve işbirliğinin sağlıklı bir şekilde yürütülmesine katkıda bulunur.

- Kulübün bütün faaliyetlerinde danışmanlık görevi yapar, kulübün Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı ve Öğrenci Kulüpleri Koordinatörü ile koordinasyonunu sağlar.

- Kulüp çalışmalarını izler ve yürütülmesine yardımcı olur.

- Kulübün faaliyetlerinde danışmanlık görevi yapar.

 

ÖĞRENCİ TOPLULUKLARI KOORDİNATÖRÜ

Öğrenci Kulüpleri Koordinatörü, tüm öğrenci topluluklarından sorumlu ve Rektör tarafından görevlendirilen Rektör Yardımcısını tanımlar.

Öğrenci Kulüpleri Koordinatörü, öğrenci topluluklarıyla yılda en az bir kez toplanır.

Öğrenci etkinliklerinin;

- 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’na, Siirt Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Yönergesi’ne uygun planlanıp yürütülmesini sağlamak,

- Kulüplerin kuruluş aşamalarında denetleyici ve yönlendirici olmak, kulüp başvurularının yasa ve usule uygun olup olmadığını incelemek ve bu hususta hazırlayacağı raporu Rektörlüğe sunmak,

- Kulüplerin verimli ve sağlıklı çalışmalarını sağlamak için tedbirler almak,

- Kulüplerin faaliyetleri üzerinde denetim yaparak kulüp faaliyetlerinin mevzuata uygun olmasını sağlamak,

- Kulüplerin yapacakları faaliyetlere göre salon, ekipman, malzeme gibi mevcut imkanların paylaşımını ve dağıtımını yapmak üzere Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı ile koordinasyonu sağlamak,

- Kulüplerin etkinlikleri ile ilgili hazırladıkları yıllık faaliyet raporlarını incelemek ve gelecek dönemin faaliyet programını onaylamak,

- Akademik Danışmanlar ile ilgili çıkacak problemlere çözüm üretmek,

- Üniversite dışındaki veya Üniversiteler arası benzer kuruluşlar ile ilişki kurmak, ortak etkinlikler için çalışmalarda bulunmak,

- Topluluk genel kurulunun 2/3 çoğunlukla aldığı tüzük değişikliği kararını incelemek ve onaylamak Öğrenci Kulüpleri Koordinatörünün başlıca görevleri arasında bulunur.

 

Öğrenci Toplulukları, faaliyetlerini aşağıdaki esaslara göre yaparlar.

- Kanuna, ahlaka ve kişilik haklarına aykırı amaçlar güden Öğrenci Topluluğu/Kulübü kurulamaz ve etkinlikte bulunamaz.

- Üniversite öğrenci toplulukları/kulüpleri, çalışma ve faaliyetlerini T.C. Anayasasına, Yüksek Öğretim Kurumları öğrenci disiplin yönetmeliğine ve yürürlükteki diğer mevzuatlara uygun olarak yürütmek zorundadır. Topluluklar, Üniversitenin akademik ortamına uygun düşmeyecek faaliyetlerde bulunamazlar. Çalışma ve toplantılarında amaç dışı ve kişisel konuları görüşemez ve tartışamazlar, bu faaliyetlerde bulundukları tespit edilen toplulukların faaliyetlerine son verilir.

- Öğrenci toplulukları her biri ayrı konularda faaliyet gösterirler. Aynı etkinlik alanında birden fazla topluluk/kulüp kurulamaz.

- Öğrenci toplulukları tüzüklerinde belirlenen kendi faaliyet alanının dışına çıkamazlar ve diğer Öğrenci topluluklarının faaliyetlerini yapamazlar. Ancak Öğrenci toplulukları diğer kulüplerle ortak faaliyet düzenleyebilirler.

- Topluluklar/Kulüpler, bu yönerge ve kendi tüzüklerinde belirtilen amaçlar doğrultusunda bildirdikleri çalışma alanlarında eğitim ve öğretim yılı süresince bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinlikler (konferans, panel, açık oturum, söyleşi, seminer, teknik gezi, eğitim ve gelişim kursları, tiyatro, müzik, konser, sportif organizasyonlar, çeşitli yayın faaliyetleri vb.) ile geleneksel olarak her yıl düzenlenen Bahar Şenliği etkinlikleri çerçevesinde faaliyette bulunurlar.

- Topluluklar, çalışmalarını Daire Başkanlığı bünyesinde sürdürürler.

- Kulüpler, kulübün faaliyetlerinden ve Üniversitenin kulüplere sunduğu imkânlardan daha fazla öğrencinin yararlanmasını sağlamaya çalışmakla yükümlüdürler.

- Öğrenci toplulukları aynı alanda faaliyet gösteren diğer üniversitelerin öğrenci toplulukları ile (yönetim organlarının onayı ile) ortak faaliyetlerde bulunabilirler,

- Öğrenci toplulukları ticari faaliyette bulunamaz, üyelerine maddi çıkar sağlayamazlar.

- Topluluklar, Yönetim Kurullarının Kararları doğrultusunda ilgili koordinatörün ve Daire Başkanlığının sorumluluğunda faaliyet gösterirler. Öğrenci toplulukları, yönetim kurullarının bilgisi ve onayı olmadan etkinlik düzenleyemezler. Topluluk faaliyetleri, Yönetim Kurulu Kararı ile işlerlik kazanır.

- Öğrenci Kulüpleri düzenleyecekleri etkinlik ve çalışmalar ile ilgili olarak hazırladıkları proje dosyalarını veya etkinlik başvuru formlarını etkinlik tarihinden en az 15 gün öncesinden Daire Başkanlığı aracılığı ile Öğrenci Toplulukları Koordinatörüne sunmak zorundadırlar. Bu süreyi dikkate almayan, proje dosyası veya etkinlik başvuru formları dikkate alınmaz.

- Öğrenci Toplulukları etkinliklerini, Danışman hocalarının bilgisi dahilinde Rektörlük, Genel Sekterlik, fakülte dekanlıkları, yüksek okul veya enstitü müdürlüklerinin izni ile duyurabilirler.

- Bu yönergede yer almayan ve hükme bağlanmayan hususlar hakkında karar alma ve uygulama yetkisi Topluluklar Koordinatörüne aittir.

- Tüm Üniversite öğrencilerine yönelik etkinliklerde Öğrenci Konseyi ile birlikte çalışılır.

 

TOPLULUKLARIN KAPATILMASI

- Kulüpler, Genel Kurulun nitelikli (2/3) çoğunluğunun kararı ile kapatılabilir.

- Kulüp etkinlikleri kapsamında kulübün, ülkenin genel ahlak kuralları ile yürürlükteki mevzuata ve Üniversitenin kanun, yönetmelik ve yönergeleri ile öğrenci kulüpleri yönergesine aykırı etkinliklerde bulunduğunun belirlenmesi durumunda, Topluluk Koordinatörünün önerisi ve Rektörlük Makamının uygun görüşü ile kulüp kapatılır. Kulübün başkan ve tüm üyeleri hakkında ayrıca Yükseköğretim Kurumu Öğrenci Disiplin Yönetmeliği hükümleri uygulanır, gerektiğinde bu kişiler hakkında yasal işlemlere başvurulur.

- Kapatılan veya kapatılmış sayılan kulüplerin malvarlığı, Sağlık, Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığına devredilir.

- Bir eğitim ve öğretim yılında amacına uygun olarak en az 3 etkinlik yapmayan, Daire Başkanlığınca düzenlenecek olan “Topluluk Tanıtım Günleri” ne katılmayan, Faaliyet geri bildirim raporlarını 2 hafta içinde Daire Başkanlığına sunmayan, Genel kurul toplantısını belirlenen sürede yapmayan topluluklar Daire Başkanlığının önerisi ve Topluluk Koordinatörünün Kararı ile feshedilir.

- Üye sayısı 25’in altına düşen topluluklar Topluluk Koordinatörünün kararı ile kapatılır.


RECEP EYMEN ERTAŞ
Güncelleme : 3.12.2024 10:38:08